niedziela, 4 września 2016

Spódniczka w Arielki, tkanina z AliExpress i stopka do podwijania.

Podczas szperania na AliExpress natrafiłam na tkaninę z Arielką - z pewnymi obawami zamówiłam metr. Tkanina była opisana jako 100% bawełna, niestety podczas prasowania na 2 kropki zaczęła się topić więc chyba jednak Chińczyka poniosła wyobraźnia. W każdym razie okazało się, że materiał jest piękny, kolory żywe, szybko schnie, nie gniecie się więc w sumie prasowanie nie jest potrzebne. Spódniczka jest regularnie używana, prana i suszona w suszarce bębnowej i nadal jest piękna!
Do podwinięcia dołu spódniczki pierwszy raz użyłam stopkę do podwijania -  efekt na zdjęciach poniżej.






2 komentarze:

  1. Śliczna, mimo że nie bawełna. I zachęciłaś mnie do użycia stopki do podwijania. Nigdy mi się nie chce zmieniać stopek, jeśli nie trzeba koniecznie, ale wygląda na to, że to bardzo by mi ułatwiło pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zdecydowanie szybciej i łatwiej i równiutko, ale jednak na początku używanie tej stopki sprawiało mi kłopoty, trzeba dojść do wprawy. pooglądaj sobie filmiki na yt - są bardzo pomocne :)

      Usuń