sobota, 29 kwietnia 2017

Torba dla walecznej kobiety :)

Torba na kimono i okołotreningowe przydasie.
Koleżanka poprosiła mnie o uszycie torby na kimono dla swojej siostry trenującej karate. Torbę uszyłam dość dużą - zmieści się kimono, ręcznik, butelka wody i pewnie jakieś zakupy w drodze do domu po treningu ;) 
uważam, ze ta torba jest fantastyczna - ja swojej zakupowej używam od dawna, jest wytrzymała, pojemna - na prawdę świetna. No i można udekorować ją tkaniną czy aplikacją i nadać jej bardzo oryginalny i indywidualny wygląd. 
Jeśli chcecie wiedzieć jak uszyć taką torbę koniecznie zerknijcie do podlinkowanego tutoriala - jest bardzo przejrzysty i wszystko jest świetnie wytłumaczone.
No ale dość gadania. Zdjęcia :D 
Aplikację wybrała koleżanka - ja przystałam z radością bo uważam, ze wybrała świetnie :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz