niedziela, 30 października 2016

Eksperyment - barwienie kwiatów.

Potrzebne są: kieliszki, barwniki spożywcze, białe kwiaty, woda.
Dzieci w kieliszkach wymieszały wodę z barwnikami, następnie włożyły kwiaty, po paru godzinach było już widać pierwsze efekty tego, że kwiaty faktycznie "piją" wodę :)
Na ostatnim zdjęciu efekt gdy po jednej dobie pomieszałam kwiaty i włożyłam do innych kolorów - spodziewałam się efektu tęczy, a wyszedł...hmmm...brzydki kolor. To jak z plasteliną - mamy nadzieję, że jak pomieszamy wszystkie kolory razem to będzie piękna tęczowa plastelina, a wychodzi błotno-paskudna ;)
Zapraszam do polubienia mojego profilu na fb: https://www.facebook.com/EduMatablogspotcom/




A jeszcze znalazłam zdjecie, jak kiedyś dawno temu zafarbowaliśmy w ten sposób kapustę pekińską

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz